Informácie eshop

0911766212


Naše predajne nájdete

 

CHILLIFASHION

OC GALÉRIA, Košice

Otváracie hodiny

Pondelok-Nedeľa   10:00-21:00

Nájdete nás na 1. poschodí

tel.č. 0915 411 001

 

CHILLIFASHION  OC GALÉRIA, Košice

 

shop MEXTON, Bratislava, POLUS City Center

NOVINKY

arr3VERNOSTNÉ BODYVernostné body Určite ste si všimli, že v nákupnom košíku pod sumárom ceny za tovar a dopravy sa... arr3OBJEDNÁVKY-ZADÁVANIE VEĽKOSTIPri rozbalení produktu sa Vám v sekcii veľkost zobrazí tlačidlo VYBERTE, po jeho rozkliknití si... arr3

KONTAKTY

DAL CONSULTING s.r.o.
Nemcovej 4
04001 Košice
tel: 00421911264651
napíšte nám
SWIFT KOD : GIBASKBX
IBAN : SK 8509000000000660661787

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre ChilliFashion-shop


VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje, že akceptuje nasledovné obchodné podmienky

pre dodávku tovaru predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predavajúcim sa riadia uvedenými

obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany zaväzné.


OBJEDNÁVANIE TOVARU

E-shop je otvorený 24 hodín denne pre elektronické objednávanie, obsluha E-shopu je k dispozícii

denne od 9h do 18h. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka

priamo v E-shope. Predmetom zmluvy je tovar uvedený v objednávke. Zaväzujeme sa odberateľom

dodávať len tovar v zodpovedajúcom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými

pre daný druh tovaru. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných

údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy,

kedy kúpna zmluva vzniká následne samotným dodaním tovaru. V cenovo náročnejších prípadoch, si

predávajúcí pre vznik kúpnej zmluvy vyhradzuje právo na uhradenie celej finančnej čiastky tovaru kupujúcim

vopred.

V prípade, že v priebehu doby,  kedy bol tovar objednaný,  prišlo k výraznej zmene kurzov zahraničnej meny

alebo ku zmene ceny dodávaného produktu zo strany dodávateľa, má predávajúci právo objednávku po dohode

s kupujúcím upraviť alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si

vyhradzujeme aj v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt.

 

Neprebratie tovaru

V prípade, že kupujúci z akýchkoľvek dôvodov zásielku neprevezme, je takéto konanie považované za

porušenie kúpnopredajného vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim, za čo si vyhradzujeme právo žiadať

úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky (poštovné a balné) ako aj výdavky vzniknuté spätným

doručením zásielky k nám  a to v celkovej sume 10 eur + 20% z celkovej hodnoty objednávky, ako aj prípadné

súdne a exekučné poplatky.

Ak kupujúci má o tovar naďalej záujem, je možné opätovné zaslanie, ale len v prípade, že kupujúci súhlasí s

uhradením poštových nákladov za predošlú vrátenú zásielku. Ak kupujúci nejaví o tovar záujem, budú mu vyčíslené,

všetky náklady spojené s vybavovaním a odoslaním objednávky. Ak tieto kupujúci odmietne uhradiť, predávajúci

bude úhradu vymáhať súdnou cestou.

V prípade, že si zákaznik tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude
zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet.

SPOSOB

DORUČENIA A DOBA DODANIA


Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty a kuriérom GLS, spôsob dodania si volí kupujúci priamo

v pokladni počas svojej objednávky.

V prípade dodania Slovenskou poštou, bude tovar doručený najneskôr do 3 pracovných dní od podania zásielky

 

Spôsob a cena dopravy

Slovenská pošta   4,50 eur

Kurier GLS             3eur , nákup do 149,99 eur

Kurier GLS             0 eur pri nákupe nad 150 eur

 

 

Priemerná doba expedície tovaru, ktorý je skladom sa pohybuje do 3 dní od potvrdenia objednávky.

Pri tovare, ktorý nie je skladom vopred upozornímekupujúceho e-mailom na dĺžku dodacej lehoty tovaru a bude

mať možnosť objednávku stornovať alebo upraviť. Dodacia lehota v prípade tovaru, ktorý nie je skladom môže

byť až 3 týždne.

 

CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Dobierka -  Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM

Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR a ČR

2.Bankový prevod - tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol .

Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po  prijatí  platby zasielame balík k vám a informujeme
vás o jeho odoslaní.

V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní.
Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po Vašej úhrade.

Ceny tovaru uvedené v e-shope sú konečné.

Dokladom o predaji je faktúra. Faktúra je pripojená ku každej zásielke, slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Kupujúci uhrádza objednaný tovar dobierkou alebo vopred prevodom na účet predávajúceho.

Pri cenovo náročnejších produktoch, ako sú kožuchy , spoločenské šaty,alebo objednavky presahujúce sumu

200 eur si predávajúcí pre vznik kúpnej zmluvy vyhradzuje právo na uhradenie celej finančnej čiastky tovaru

kupujúcim na účet predávajúceho vopred.

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade ak kupujúci uviedol na objednávke

nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazne

zmenila jeho cena. V tomto prípade budeme okamžite informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho

riešenia objednávky.

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo

môže využiť len spotrebiteľ.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom).

Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný

deň 14-dňovej lehoty.

na adresu DAL CONSULTING s.r.o., Nemcovej 4, 04001 Košice, alebo mailom:chillifashion@azet.sk


Kupujúci, ktorý odstupuje od kúpnej zmluvy je povinný uhradiť nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru

predávajúcemu. Pre vrátenie tovaru musia byť dodržané nasledovné podmienky:

Obdržaný, resp. prevzatý tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt.

Tovar musí byť v pôvodnom obale.

Tovar musí byť nepoškodený.

Tovar nesmie byť nosený.

Tovar musí byť kompletný.

Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o kúpe.

Tovar nezasielajte na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nepríde k jeho prevzatiu.

Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu tovaru na ceste k nám. Je povinnosťou zákazníka tovar

zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu.

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme

najneskôr do 14 dní po fyzickom obdržaní nepoškodeného a nenoseného tovaru. prevodom

na váš bankový účet , alebo kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od

spotrebiteľskej zmluvy.


V prípade výmeny: Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar

Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu za cenu poštovného pre SR vo výške 3 €.

Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.

Je nutné dodržať hore uvedené základné podmienky.

Formulár pre vrátenie tovaru:navratka vratenie tovaru

 

Storno objednávky pred jej vyexpedovaním

Storno objednávky zo strany kupujúceho:

Kupujúci môže svoju objednávku stornovať pred odoslaním objednávky , najneskôr do 4 hodín od

uskutočnenia objednávky telefonicky, alebo

e-mailom na adresu chillifashion@azet.sk v predmete emailu musí byť uvedené slovo STORNO a číslo objednávky.

Pokiaľ kupujúci už za objednaný tovar zaplatil a objednávku v čase pred vyexpedovaním  riadne stornoval, bude mu zaplatená

kúpna cena vrátená - odoslaná do 3 pracovných dní späť, a to poštovou poukážkou alebo bezhotovostným

prevodom (podľa priania zákazníka). Pokiaľ kupujúci stornuje objednávku po jej vyexpedovaní bude predávajúci akceptovať takéto storno iba po dohode s kupujúcim a k akceptácii sa dopredu

nezaväzuje !!!.

 

Reklamačný poriadok

 

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho spolu s priložením kópie dodacieho

listu/faktúry a reklamovaného tovaru na adrese sídla predávajúceho buď v písomne, alebo elektronickou

poštou. Prípadne osobne v prevádzke na adrese CHILLIFASHION, OC Galéria, Toryská 5 Košice.


Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu

cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo

kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v

záručnej dobe (záruka).

Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba

na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručnú doba na služby (oprava alebo úprava veci) je 3 mesiace.

Záručné doba na zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo

návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty.

Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe.

Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je 24 mesiacov.

Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až

odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do

troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.

Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená

. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci,

výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo

závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to

kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa

vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy

odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže

pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné

neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese sídla predávajúceho alebo v predajni

na adrese CHILLIFASHION, OC Galéria, Toryská 5 Košice.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene

súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou

výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie

plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr

do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité

echnické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení

spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu

vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu

výrobku za nový výrobok.

Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu

zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od

kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie

najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od

kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať

výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného

posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na

výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho

za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie.

Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady

vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú

reklamáciu nemožno zamietnuť.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom,

predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné

potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení

reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie

reklamácie iným spôsobom.

Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré na tovare spôsobil kupujúci neodbornou montážou, nesprávnym

zaobchádzaním alebo nesprávnym skladovaním v rozpore s návodom na použitie.


Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na chillifashion@azet.sk),

ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,

spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov

(ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa

§3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej

zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie

sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho

so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie

sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať

úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.


 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zasielanie objednanej

zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom. Používaním nášho internetového obchodu súhlasíte so

zhromažďovaním a používaním osobných údajov v uvedenej miere a súhlasíte z vyššie uvedenými pravidlami.


Nové Nariadenie o Ochrane Osobných Údajov (GDPR)

Z dôvodu nadobudnutia platnosti Nariadenia o ochrane  osobných údajov (GDPR) by sme Vás radi informovali, že internetová predajňa www.chillifashion.sk rešpektuje Vaše  osobné údaje a spracuváva ich v súlade s platnými predpismi, zároveň vykonáva potrebné zmeny s cieľom prispôsobiť sa a dodržať všetky zákonné povinnosti na zaistienie bezpečnosti Vašich osobných údajov.

Z tohto dôvodu Vám chceme pripomenúť, že spracovanie údajov vykonávané spoločnosťou DAL Consulting s.r.o. prevádzkovateľom ehopu www.chillifashion.sk je nevyhnutné na uplatnenie kúpnej zmluvy, ktorej účelom je splniť povinnosti vyplývajúce zo zmluvného vzťahu medzi stranami a informovať o našich produktoch a exkluzívnych ponukách.


Zároveň si Vás dovoľujeme informovať, že môžete kedykoľvek odstúpiť od súhlasu s podmienkami a uplatniť si právo na prístup, opravu a vymazanie údajov zaslaním e-mailovej správy na nasledovnú adresu: chillifashion@azet.sk




Chillifashion  e-shop

 

 


 

ZWI0NGNl